Λύσεις

Πολυκαναλικό Σύστημα Ενημέρωσης κι Εξυπηρέτησης Πολιτών

Πολλαπλές πηγές εισόδου όπως το τηλέφωνο, το διαδίκτυο, το γκισέ, το mail, το fax ή μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα καταλήγουν σε ένα ενιαίο σύστημα διαχείρισης αιτημάτων, ικανοποιώντας με αυτόν τον τρόπο ένα πάγιο αίτημα και μια διαρκή ανάγκη των εκπροσώπων εξυπηρέτησης κάθε Οργανισμού.

Αξιοποιώντας μέρος ή το σύνολο των υποσυστημάτων του Collectives Citizen Service Suite, δημιουργείτε το Ψηφιακό Εγχειρίδιο Εξυπηρέτησης και Διαδικασιών του Φορέα σας, εξασφαλίζοντας το δικαίωμα να αυξομειώνετε ανάλογα με τις ανάγκες σας τα διαθέσιμα κανάλια ενημέρωσης ή/και εξυπηρέτησης.

Ο Οδηγός του Πολίτη και το Citizen App της Collectives από κοινού με ένα σύγχρονο και αποδοτικό Call Center, αναλαμβάνουν να ενημερώσουν το κοινό για ότι πρέπει ή θέλει να ξέρει, την ίδια στιγμή που οι Ψηφιακές Υπηρεσίες και η εφαρμογή για ψηφιακά ραντεβού δίνουν σε πολίτες και εκπροσώπους επιχειρήσεων τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο και τον χρόνο που επιθυμούν για να εξυπηρετηθούν, χωρίς να επιβαρύνουν τον προγραμματισμό των υπηρεσιών σας.

Όλα τα υποσυστήματα της λύσης διαθέτουν back office σκέλος που επιτρέπει στο προσωπικό σας να διαχειριστεί το έργο της ενημέρωσης ή/και της εξυπηρέτησης σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις προτεραιότητες του. Παράλληλα, οι άνθρωποι σας αποκτούν πρόσβαση σε πλήθος αναφορών και δεικτών (KPIs), που τους επιτρέπουν γρήγορα και έξυπνα να αναπροσαρμόζουν τα πλάνα τους, επιτυγχάνοντας διαρκώς μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη δουλειά τους.

Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω, με το Σύστημα Πολυκαναλικής Ενημέρωσης κι Εξυπηρέτησης της Collectives πετυχαίνετε τον μέγιστο δυνατό ψηφιακό μετασχηματισμό του Οργανισμού σας σε συνθήκες κανονικότητας, στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.