IT Service Management (ITSM)

Η προσήλωση της Collectives στον πελάτη δεν σταματά με την παράδοση και θέση σε παραγωγική λειτουργία των προϊόντων – έργων.
Είναι μια διαρκής διαδικασία που εκτείνεται και μετά την πώληση έτσι ώστε οι πελάτες της να εκμεταλλεύονται στο μέγιστο δυνατό βαθμό τα πληροφορικά τους συστήματα.
Η Collectives διατηρεί μια ομάδα υψηλού επιπέδου όπου όλοι γνωρίζουν τη σημασία των ενεργειών τους για την κάλυψη των αναγκών των πελατών και της ευημερίας της εταιρείας.
Η Collectives εφαρμόζει μια δομημένη διαδικασία για την ανάπτυξη και συντήρηση του συστήματος διαχείρισης υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, εντοπίζει, σχεδιάζει, εισάγει, ελέγχει και βελτιώνει συνεχώς όλες τις διαδικασίες που επηρεάζουν την ποιότητα των υπηρεσιών της.
Η μεθοδολογία Διαχείρισης Υπηρεσιών (Service Management Methodology) βασίζεται στις απαιτήσεις για ελεγχόμενη και διαχειρίσιμη παροχή υπηρεσιών, όπως αυτές καθορίζονται από το πρότυπο ISO 20000-1 καθώς επίσης και στις βέλτιστες και ολοκληρωμένες πρακτικές που περιγράφονται στη βιβλιογραφία του ITIL (Information Technology Infrastructure Library).