Λύσεις

Λύσεις

Ο μετασχηματισμός του συνόλου του δικτύου ανθρώπων κάθε οργανισμού σε φορέα εξυπηρέτησης πελατών ή πολιτών αποτελεί σταθερά επιχειρησιακό στόχο των μεγάλων εξωστρεφών Οργανισμών. Το ζητούμενο είναι πάντα ο καταμερισμός εργασίας, ώστε κάθε μέλος του επιχειρησιακού δικτύου να συμμετάσχει επιλεκτικά στο σύστημα εξυπηρέτησης, με βάση τον ρόλο του στον Οργανισμό και τις ειδικές γνώσεις ή ικανότητες που συγκεντρώνει.

Ανάλογα με τον χώρο εργασίας και τον ρόλο του, κάθε πελάτης μας αντιλαμβάνεται διαφορετικά τις ψηφιακές υπηρεσίες. Ψηφιακές υπηρεσίες και οικονομία, ψηφιακές υπηρεσίες και κράτος, ψηφιακές υπηρεσίες και επιχειρήσεις, ψηφιακές υπηρεσίες και άνθρωπος.

Αμαρουσίου Χαλανδρίου 36Β
Μαρούσι, Αττική
  +30 (210) 6104415
  +30 (210) 6104415
  +30 (210) 6104486
  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

TuV Hellas Certification for Collectives.gr